Sunday 1 June 2008

Ideš, ideš, ideš i ispadneš iz kolosijeka

Eto šta se desi čovjeku, da prosto ne zna kako da se ponaša.
Jebeš pare, ali nikako mi nije jasno kako sam od prizemlja do drugog sprata uspio da zijanim ovo?

Ali, uopšte mi ništa nije jasno!
Naime, znam da sam, kad sam ulazio u ulaz stavio dotičnu novčanicu u desni džep. Ali, kad sam se popeo do stana, na drugom spratu (jebiga - zgrada bez lifta), novčanice nije bilo!? I, tad je nastupila jedna od onih nerješivih epizoda "X files-a". Naravno, vratim se ponovo dole, niz ulaz, da provjerim da mi slučajno nije negdje ispala. Nije! A da je neko stigao već da je prisvoji - nije, jer je iza mene prošlo nevjerovatnih 20 sekundi i niko za to vrijeme nije ušao ni prošao kroz ulaz tako da je ta opcija odmah otpala. Uđem fino u stan, pretresem se do gole kože - kontam, ko zna gdje sam je stavio, fino prevrnem sve džepove, iako znam da nemam puno mogućnosti - 2 džepa: lijevi i desni. Ništa... Ma, nema pojma! Nigdje je nema. Ništa mi nije jasno. Okrenem se oko sebe, kontam, neko me zajebava... Oko mene nikog. Samo zidovi. Gledaju i čude se budali... Siđem opet do prizemlja, misleći možda sam nešto previdio, iako znam da su mi šanse minimalne... I? Ništa... Nema pa nema....
Ko zna?
Možda ih uopšte nisam ni imao...
???

Totalna jebena misterija...

7 comments:

  1. Anonymous3/6/08 20:31

    bio si ba p'jan!

    ReplyDelete
  2. Bojan je bio u svom nekom univerzumu gdje je ta novcanica od 20KM nevidljiva.
    Nikakvo cudo da je nije video, a u stvari je ona njega gledala iz prikrajka moleci se materijalnom bogu da je ne uzme i ucini ono sto joj svi rade - POTROSI i IZDA!!!!!!
    Nije to misterija to je osjecaj pripadnosti...a ta jadna novcanica se osjecala odbacenom od svih....smrc

    ReplyDelete
  3. Ma, Srecko...

    http://sreckofelix.blogspot.com/

    bice ti jasno...

    ReplyDelete
  4. hmm ispade ja lud sad...ne, ja sam samo blesav. Mnogo, nekad i previse, ali zamislite svijet bez blesavosti.
    Bezblesavija ja to zovem... no, o tome u sledecoj epizodi, kuda se denula novcanica od 20 KM.... Avantura slijedi iz prikrajka.....

    ReplyDelete
  5. Zar ti neznaš da svako ima jednog malog čovjeka u sebi koji provodi svoju volju............

    e ovaj se malo zanio...

    ocjena 5,43+ 61%

    ReplyDelete