Wednesday 23 July 2008

Rekord

E, ovako...
Moram da se pohvalim da je večeras pao mali rekord. Čitavih 18 posjetilaca u jednom danu... U 24 h. Čovječe! Da je neko samo mogao da mi vidi facu tog trenutka, te iskolačene oči, to zaleđeno lice od silnog šoka, i tu suzu radosnicu... A kroz glavu mi je prolazila samo jedna misao: osamnajs, osamnajs, osamnajs, osamnajs... čovječe osamnajs!!! Utoliko bitna stvar ako kažem da po tri - četiri dana niko ne bane na blog, a prosječna dnevna posjeta je cirka 2 kom. Alo, 18 (osamnajs) posjetilaca.... Redom:

1. Ljubljana (SLO)
2. Topić (BiH) - ni meni nije jasno...
3. Ljubljana (SLO)
4. Domžale (SLO)
5. Zalec (SLO)
6. London (ENG) - dobro si se sjetio, momče
7. Spodnje Hoće (SLO) - (Spodnje Hoće, svašta)
8. Amsterdam (NED)
9. Šamac (BiH)
10. Škofja Loka (SLO)
11. Novi Sad (SRB)
12. Split (CRO)
13. Ljubljana (SLO)
14. Šamac (BIH)
15. Ljubljana (SLO)
16. Šamac (BIH)
17. Banja Luka (BIH)
18. Šamac (BIH)

Dobro, de, znam da znate geografiju, al' možda neko nije siguran gdje je Spodnje Hoće.....
I moram da primjetim da sam naprosto neodoljiv ovim čednim Slovenkama!
Šta li je to?

Da se samo izvinem zbog čestih gramatičih grešaka. Ljudi, brzopletost u kucanju i žurba da objavim što prije, a da prethodno praktično i ne pročitam šta i kako sam napisao, eto... To je razlog! Nastojaću malo da pazim u buduće!

3 comments:

  1. hm samo 18???

    šala mala
    nema šta čestitke
    i hvala za rječnik

    živio

    ReplyDelete
  2. eeej pa ide ti ovo bloganje a mali?
    samo naprijed...
    ja sam sada u fazi prevodjenja svog na engleski...tj sve sto napisem trudicu se da bacim na engleski...obecao rodjaku.
    ajd pa se linkamo haha
    caos

    ReplyDelete