Tuesday 9 September 2008

Izmišljanje tople vode

Nakon izvjesnog vremena, koje sam uzaludno potrošio pokušavajući da savladam programčič zvani Dreamveawer 8, koji služi za pravljenje web stranica i sl, sjetio sam se kako mi ljudi stalno govore da sve uvijek radim zaobilaznim i težim putem. Pa tako i ovaj posao. Dugo mi se po glavi vrzmala ideja da malo nešto promjenim na blogu. Dalo se primjetiti da malo - malo nešto dodam, izbacim, redukujem... Pa, eto, iz te moje nervoze rodio se ovaj novi, šatro, bolji blog. E, sad prava istina je da rad na Dreamweaveru zahtjeva malo veći stepen znanja, a ja kao samouk ipak ne mogu baš do kraja da uđem srž programa, te sam nakon mnogobrojnih propalih pokašaja odustao. I, šta se desilo? Odlučim se za korak koji bi do prije 24 sata bio uvreda za moj ponos. Sujeta bi tu iskrvarila sama, na kiši, ostavljena od svih...
Poslužim se brojnim, gotovim free web - blog templatesima na Mreži. I, eto! Problem riješen. Sad samo ostaje da malo dotjeram stvari. Da uklonim onaj reklamni banner s vrha i dodam još neke dobre gadgete... Da izvinete zajebo sam statistiku. Sve se vratilo na nulu. Tačnije nije je uopšte bilo. Ali, nema veze. Gremo iz početka. Ionako i nije bila neka statistika. He, he, he...
Postoji termin koji se koristi u ovakvim slučajevima, a ja stvarno ne znam šta on znači: BETA.
Zvuči mi kao neka prijetnja...

1 comment:

  1. Prijetnja za lijenost...? Meni vise zvuci kao opravdanje i produzavanje roka, ali i znak da je sve blizu da se zavrsi... Ne shvatas? Pa ni ja nisam potpuno..... a gdje sam ja?? :)
    Zezaaaaaaa.....
    bitno da se nesto pise....

    ReplyDelete